بازاریابی  به سبک من

مشاوره بازاریابی داده‌محور

راهکارهای داده‌محور بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا و برندسازی


حتما از انبوهی از حرف‌ها و حدیث‌ها و چه‌کنم‌های مدیریتی در زمینه محتوا و بازاریابی محتوا خسته شده‌اید. کاملا قابل درک است. این مسئله می‌تواند در سطوح مختلف سازمانی به یک چالش تبدیل شود، چالشی که به‌نظر غیرقابل حل و پیچیده است. ولی حقیقت چیز دیگری‌ست. با نگاه علمی مبتنی بر تجربه، از این چالش و خستگی، رها خواهید شد.

ما در «بازاریابی محتوا به سبک من»، راهکاری را به شما ارائه خواهیم داد که هم شامل مسائل مدیریتی باشد و هم شامل مسائل راهبردی، عملیاتی و اجرایی.

در این راهکارها از ابهام و حدس و گمان خبری نیست و سرراست‌ترین مسیر براساس شرایط کسب‌وکارتان برای دسترسی به صفحات برتر جستجوی گوگل، به شما ارائه خواهد شد.

بسته مشاوره مناسب خودتان را انتخاب نمایید

در زیر، بسته‌های راهگشای رسیدن به صفحات برتر جستجوی گوگل براساس علم و تجربه بازاریابی و تولید محتوا، خدمت شما ارائه می‌گردد:

  • بسته مشورت: بررسی دقیق برنامه بازاریابی و محتوایی شما، عیب‌یابی و ارائه پیشنهادات.

    هزینه بسته به نسبت حجم و گستره کسب‌وکار: از 350.000 تا 3.000.000 تومان.

  • بسته پایه: بررسی وضعیت استراتژی بازاریابی محتوا با تأکید بر دستیابی به نتایج برتر جستجوی گوگل و جذب اورگانیک مخاطب؛ عیب‌یابی و ارائه پیشنهادات.

    هزینه این بسته به نسب حجم و گستره کسب‌وکار: از 400.000 تا 4.500.000 تومان.

  • بسته سفارشی: مشاوره و همراهی ویژه در راستای تدوین برنامه محتوایی، عیب‌یابی، ارائه پیشنهادات ویژه مدیریتی، اجرایی و محتوایی.

    هزینه این بسته، به نسبت حجم و گستره کسب‌وکار: از 2.500.000 تومان آغاز می‌شود.

مراحل  ارائه راهکار


در این‌جا مراحل ارائه راهکار که شامل تمامی بسته‌ها می‌شود را مشاهده می‌فرمایید.
  • گام نخست

    تکمیل فرم و دریافت سفارش

    در این مرحله، فرم ثبت سفارش را تکمیل می‌نمایید تا اطلاعات لازم و اولیه از کسب‌وکار شما را دریافت کنیم.

  • گام دوم

    بررسی درخواست
    در این مرحله، درخواست (سفارش) مورد بررسی قرار گرفته و حجم و اندازه کار سنجش خواهد شد.
  • گام سوم

    اعلام نتیجه، زمان‌بندی و هزینه

    در این مرحله، نتیجه بررسی اولیه، زمان‌بندی  و هزینه بسته به آگاهی شما خواهد رسید.

  • گام چهارم

    پرداخت و آغاز کار

    در این مرحله، پس از پرداخت توسط متقاضی و طبق زمان‌بندی ارائه‌شده در مرحله قبلی، کار آغاز شده و دقیقا در زمان مشخص‌شده تحویل داده خواهد شد.

سوالات متداول و احتمالی شما

آیا برای کسب‌وکار شخصی هر نوع کسب‌وکاری می‌توان از راهکارهای شما استفاده کرد؟

بله، قطعا. راهکارهای بازاریابی محتوا و رسیدن به صفحات برتر جستجوی گوگل، قابل استفاده برای انواع فعالیت‌هاست. پزشک، روانشناس، مشاور، معلم، استاد دانشگاه، فعال فضای مجازی و هر نوع کسب‌وکار و شرکتی. بنابراین هیچ محدودیتی وجود ندارد.

روش پرداخت به چه صورت است؟

پس از دریافت درخواست و بررسی آن، در هنگام اعلام نتیجه، روش‌های پرداخت نیز خدمت‌تان ارائه خواهد شد.

چه تضمینی برای اثربخشی راهکارهای شما وجود دارد؟

پرسش خوبی‌ست. دقت بفرمایید که حضور شما در این وب‌سایت فقط و فقط از طریق همین راهکارها اتفاق افتاده است، چرا که ما هیچ روشی تبلیغاتی و بازاریابی دیگری به کار نبرده و نخواهیم برد. چراکه می‌خواهیم به صورت روشن و آشکار نتیجه‌بخشی راهکارهایمان را پیشاپیش به نمایش بگذاریم.

آیا نتایج و اثربخشی راهکارها قابل مشاهده هستند؟

بله. قطعا. نخست این‌که خود به خود با جستجوی ساده شاهد خواهید بود که در جستجوی گوگل، رتبه‌های بهتری به دست می‌آورید. دوم این‌که، با استفاده از ابزارها و تحلیل‌گرهای مختلف، روند رشد و پیشرفت را با آمار و ارقام مشاهده خواهید نمود.

آیا نتایج راهکارهای بازاریابی محتوای شما آنی هستند؟

با این‌که نمی‌توان به شکل 100% نتیجه‌گیری زودهنگام را در دنیای بازاریابی محتوا رد کرد، ولی به دلایل فنی، وجود رقبا، اثرگذاری روی رفتار کار و موتورهای جستجو، نتیجه‌گیری‌های آنی در بازاریابی محتوا کلا امری بسیار کم‌یاب است. و این را در دید داشته باشید که هرچه سرمایه‌گذاری در محتوا بیشتر و شدیدتر باشد (با فرض درست بودن استراتژی و راهکارها)، در زمان کم‌تری نتیجه خواهید گرفت.

مشاوره رایگان انتخاب بسته توسط کارشناس

بازاریابی محتوا به سبک من

چرا MarketingMe؟

بازاریابی به سبک من، به دنبال حذف حواشی و اضافه‌ها، و تمرکز بر روی راهکارهای دقیق، علمی و کاربردی‌ست. در این‌جا با رویکرد داده‌محور به شاخه‌ها و مسائل مختلف بازاریابی و برندسازی می‌پردازیم؛ مسائلی از قبیل تبلیغات، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، برندسازی دیجیتال و همچنین رسانه‌های اجتماعی.

 مدیر مسئول وب‌سایت بازاریابی به سبک من: مهران سرفلاح

خبرنامه


تمامی حقوق متعلق به وب‌سایت بازاریابی به سبک من بوده و استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع کار درستی است.